fredag, april 20, 2007

Chris Lee & JBo + El-P på Vulkan pt.1

På denne siden av skogen driver vi ikke med diskriminering. Møter opp på hva det måtte være av konserter. For min egen del droppet jeg Busta, men dro på El-P. Sikkert ikke alle som er enige i den vurderingen. Kanskje ikke jeg heller. Men sånn ble det. Så jeg strammet ryggsekken og rettet på det lille av hår jeg har igjen på hodet. EL-P skulle spille i Vulkan-hallen. Nytt bekjentskap, spilte de ikke basket der? Førsteinntrykket (som man jo vet er viktig) var, vel, her var det stort. Her kunne Coldplay spilt, eller kanskje Coldplay og et til av de store bandene jeg ikke kan navnet på. Bedre plass en El Producto trengte i alle fall, selv om musikken i og for seg kan være ganske så episk. Allikevel mangel på publikum, eller plass til fler om du vil, gjorde ikke konserten dårlig. Noen bilder her.












Ingen kommentarer: