mandag, april 23, 2007

Mandagsmixtape: Out On Bail



Beanie Sigel er tilbake på Roc-A-Fella. Hva skjer med State Property? Hva med Peedi Crack? Likte både Chain Gang og det første albumet. Har ikke fått hørt hvordan denne er enda. Sjekk den ut under.

State Property - Out On Bail



Mack Mittens relatert, samt noe om Joell Ortiz:

Joell Ortiz er årets, eller vel rettere aprils, deltager i konkurransen om hvem som skal bring rap back eller bring back rap aka. redde New York. Sikkert ikke så dumt å ta med Akon (hadde ikke han hadde fått streng beskjed om å holde fingrene sine unna låter?). Her er han i alle fall sammen med redningen. Joell Ortiz - The Brick treffer gatene 24. april. Tipper skiva ikke bikker 100.000 solgte.

Joell Ortiz feat Akon - Keep On Callin'

Jeg gleder meg uansett mer til "The Solution", nytt album fra Beans er noe å se frem til når livet selv er en litt for sterk drikk. Men det skal sies at jeg ikke har spilt Return of The Bad Guy i stykker den måneden jeg har hatt de klamme nedlastningsfingrene mine rundt den. Her svarer Philadelphias fineste på spørsmål fra magasinet Fader og her forteller Fader deg hva de synes om noen av låtene fra det nye settet.

Ingen kommentarer: