torsdag, oktober 18, 2007

Video Vixens



“Ghetto-techish bootybass-ey extravaganza”? Denne låta hørte jeg første gang for en goood stund siden, på P3 Soul med Mats Nileskär (verdens beste radioprogram?). Jeg prøvde å få tak i Mapei et par ganger etter det for å kjøpe en 12´, men det funka dårlig så jeg ga opp. Etter mye om og men fikk vi til slutt rippa den fra reprisen, men lyden var naturlig nok så rævva at vi aldri fikk spillt den mp3´en ute. SÅ, da jeg idag fant ut at det hørte en finfin video til denne fantastiske låta, ble jeg sinnsykt fornøyd! Lenge leve internet. Nå som vi aller helst trenger den på mp3, er det jo litt morsomt at låta er endelig er trykket opp på vinnyl. (Hvis noen har den så sleng gjerne over en link)



Mapei & Scotty the blue bunny + Dj Carli, spiller forøvrig på Blå fredag 2. november, 100 grunker. Besøk Mapei her.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var da ikke så vanskelig
http://www.zshare.net/audio/590600a9f707/

Aloha.

Anonym sa...

"Nå som vi aller helst trenger den på mp3, er det jo litt morsomt at låta er endelig er trykket opp på vinnyl. (Hvis noen har den så sleng gjerne over en link)"

keepin it real.....

Anonym sa...

Shit vad sent ute ni är..