onsdag, september 08, 2010

Huntsville news - uke 36



Codie G - PSA 1.1.11
Codie G & Eric Robertson - Must Be (Music) (Prod. Block Beattaz)

Jeg skal prøve å gjøre disse postene til en fast, ukentlig greie der jeg oppsummerer interessante ting som kommer fra Huntsville, Alabama. Så kan vi heller poste andre ting de andre dagene. Først ut er uansett denne teaseren for G-Sides neste album, The One... Cohesive, som slippes 1/1 - 2011. Ingen låter kommer til å lekkes fra albumet før det er ute, bare John Turner Jr.'s formidable artwork, noe som betyr at knall-låter som I'm Sorry, Back 2 Tha Future, Impossible og Money In The Sky ikke er med. Ukens slipp er heller ikke med, men er en Public Service Announcement som skal sette oss i rett stemning. Codie G - gruppas manager og vismann/poet - tar ordet over et melankolsk og episk pianoteppe produsert av RDot (som ikke bare gjorde Back 2 Tha Future, men som også i skrivende stund er i ferd med å remikse vår egen Chris Lee(!)). G-Side spiller for øvrig i Toronto 26/9, så om noen skulle befinne seg der da, er det bare å gå til Wrongbar klokken ti på kvelden og hilse fra meg.

Samtidig har DB49-produsent ATX endelig mastret Codies gamle Block Beattaz-produserte klassiker Must Be (Music), så jeg legger ved den også.

Og som et eksempel på den andre, mer gateorienterte delen av Huntsville legger jeg også ved Goin' Hard, den siste videoen til Mic Strange, mannen bak det som kanskje er totusentallets aller beste låt, Mz Thursday. Også denne er produsert av Block Beattaz. Og den går HARDT. Videoen er ved Tek Support.



Via Southern Hospitality og Codie G.

Ingen kommentarer: