lørdag, desember 01, 2007

No Shit!


Og a propos det, Mötley Crue-biografien The Dirt (mitt beste julegavetips!) ga mersmak, derfor er jeg i gang med Nikki Sixx' "The Heroin Diaries" som åpner på følgende måte: "There is something about spending Christmas alone, naked, sitting by the Christmas tree gripping a shot gun, that lets you know your life is spinning dangerously outta control".

Over til noe annet, Chris Lee spiller på Stovner i kveld, sjekk det ut hvis du er i området. Her er et bilde av Chris i det han legger det siste vokalsporet til platen "Worry No", som sendes til mastring på onsdag. Og som treffer gatene 14. januar, selvfølgelig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Faen, jeg trodde det var bilde av Jørgen Skauge fra Quartfestivalen først jeg...

LEIK9 sa...

Heroin diaries var syk. The dirt var bedre synes jeg, men uansett. Skal skrive en skoleoppgave på heroin diaries nå, yeye, det blir bra ass.